Gona

På jobbet..

Kategori: Allmänt

Sitter här på jobbet med Shabbu..orkar verkligen inte jobba men med tanke på att vi haft en dunderbra dag så är det lugnt hahaha fyyfan va man skrattat idag..livet är underbart må jag säga! Har inte sovit så mycket men imon är jag lediiiiig då kan ja sova uuuuut hihi =)

Ha en bra dag! När jag kommer hem kommer bilder i mängder & du natascha skickar du inte bilderna idag så prata aldrig mer med mig!!! Hahaha din apa ja kommer inte ladda upp bilder som skämmer ut dig I promise!

Ha en bra kväll lovers! PUSS

Kommentarer

  • NATASCHA säger:

    HAHAHAHA SER DET UT SOM ATT DU ÄR INNE PÅ MSN !?

    Skicka sms ikväll så loggar jag in och SKICKAR DEM DIN MAJMUNE !!







    LOVE YOU !(L)

    2009-02-24 | 18:08:42
    Bloggadress: http://taschas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: