Gona

Nytt nytt nytt

Kategori: Shopping

Hej igen my lovley bitches höhö :D
Hemma från jobbet för någon timme sedan, blev ingen fika, det var alldeles för kallt och jag var alldeles för trött hehe, så jag kom hem istället och påvägen svängde jag in till ICA och köpte lite gott till min lilla filmkväll haha..

Läsk kändes så förbjudet på en söndag så det fick bli saft haha..

När jag kom hem var mamma väldans glad över och visa mig allt hon hade shoppat till sig själv igår haha, söt hon är..Och världens bästa mamma hade även shoppat och droppat till sin kära dotter, tack mamma du är bäst <3
Här får ni se vad hon köpte mig..

Snygga plagg va? Oh, jag älskar mammas smak ;D

Så himla roligt och få nya saker sådär helt oväntat hihi =)
Juste, mamma ville sticka en halsduk till Mirna som en liten födelsedagspresent eftersom Mirna gillar halsdukarna mamma gjort till mig, så under veckan har mamma haft panik och virrat runt och sagt "Herregud ja måste bli klar ja måste bli klar sommaren e fan här snart!!" hahaha söt, så nu till helgen tog hon sig an den och nu är hon klar, detta blev resultatet!

Va tycks? Blev nästan lite avis att hon la ner mer tid på Mirnas än på mina hahaha..(Mamma ville vara lite kreativ med ljuset där i mitten HAHA)
I'll hope you'll like it Mirnooow höhö :D

Nu hade jag tänkt och laga middag, JA, ni läste rätt..jag ska laga middag haha, fast bara till mig själv då..har bara lust och laga och så är jag så sjukt sugen på riktig mat också..mums!
Hörs senare älsklingar!
xoxo

Kommentarer

  • Psst..! noescape säger:

    Vill du ha 1 miljon besökare till din blogg? ...

    www.noescape.blogg.se

    2009-02-01 | 20:19:58
    Bloggadress: http://noescape.blogg.se/
  • Mirna säger:

    iiii looooooveee ittttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! and your mommm!!!!!! hahahha hon sa det med sommaren när ja kom förbi dig i lördags hahahhahah!

    2009-02-01 | 20:25:33
  • GONA säger:

    SV Mirna: ooh va glad man blir o höra det!! tur att du gillar den haha :D ...hahaha gjorde hon? hahaha va synd! du får den såfort som möjligt, måste bara in i tvättmaskinen så den mjuknar till lite :D

    2009-02-01 | 23:18:49
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: