Gona

Nätshopping..

Kategori: Shopping


Råkade klicka hem den här snyggingen alldeles nyss..
Guess Swarovski Stone Dial Watch
Guess Swarovski Stone Dial WatchGuess Swarovski Stone Dial WatchGuess Swarovski Stone Dial Watch
But who da hell could blame me? Den är så jääävla het! Har länge suktat efter denna feta sexiga klocka i lite manligare modell av märket Guess och nu är den äntligen min..om några dagar =)
Va gött det känns..ni som känner mig vet ju hur galen jag är i stora feta klockor! Åh, nu kan jag verkligen sova gott!

Vad tycker ni peeps?

Godnatt, pusspuss!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Den var ju riktig het!(:

    2009-02-10 | 11:13:47
  • Bianca säger:

    Ville bara fråga varifrån du beställt klockan? Jättefin! Svara gärna i bloggen, eftersom jag inte har någon egen blogg :)

    2009-02-11 | 12:20:15
  • GONA säger:

    SV Mia: Jaa ellerhur hihi tack! =)



    SV Bianca: Tack så mkt höhö, Jag beställde den på asos.com! =)

    2009-02-11 | 14:23:58
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Mirre säger:

    Jätte fin klocka :D

    2009-02-12 | 21:18:23
    Bloggadress: http://mirrreeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: