Gona

mmm fooood =)

Kategori: Allmänt

Kom precis hem, efter jobbet stack vi och käka, jag shabbu shabnam o hela gänget haha, tog ett tag tills vi kom överens om vart vi skulle äta men till slut fick vi vår önskan igenom - klyftpotatis med kycklingfilé! Kebabtallrik-drömmen fick vi ge upp direkt haha..Jättekul och massa skratt! Så synd att jag börja hänga nästan en vecka i streck med Shabbe (Shabbus bigsis) nu precis innan hon ska åka =( Hon åker till Australien på fredag för att plugga där..fan Shabbu va ska ja med dig till nu? hahaha (L)
Juste..Shabbe bad mig skriva ett brev till henne..ett långt, så hon skulle ha något att läsa på planet så det måste jag jobba på haha ;P

Syrran är här o hälsar på idag så mamma roppar att jag ska bort från datan och in till dom och titta på filmer, är bokad för filmkväll idag tydligen, yeye ja tackar inte nej!

Sovgott mina vänner!

Kommentarer

  • Fierza säger:

    hahaha då e vi kvitt, för ja älskar dina läppar :D

    2009-02-26 | 00:26:39
    Bloggadress: http://fierza.blogg.se/

Kommentera inlägget här: