Gona

Mitt öga!

Kategori: Allmänt

auuuuch, mitt öga! fyfan, mitt öga har svullnat och det gör så fruktansvärt ont!!! Speciellt idag på yogan, shit när jag skulle böja huvudet så kändes det som all blod i kroppen samlades vid ögat o det bara pumpade, trodde det skulle spricka vilken sekund som helst! Det gör så himla ont =( på ögonlocket, lite åt sidan alltså..så jag sov typ under nästan hela yoga-lektionen, yoga är ingenting för mig må jag säga haha..när jag vakna o insåg att ja fortfrande är i skolan blev jag rent av lite förbannad! Menmen, hem var det och här tyckte mamma att ja bodde gå till acessakuten (eller vad det nu heter) men jag orkar verkligen inte sitta där i flera timmar för o sen veta att det inte är någonting fel på mig..läkare snackar så mycket bullshit nu för tiden att man inte ens vågar lita på dom :S

Idag jobbar jag inte iallafall vilket är ett stort +! sköööööönt =D har precis ätit och tänkte hoppa in i duschen nu..ikväll ska vi äta pite hemma mmmmm, ni fattar inte hur glad pite gör mig! men fan, känner bara för o sova nu..men vet inte riktigt om jag är sömnig påriktigt eller om det bara är för att mina ögon har börjat svida nu? åh va jobbigt, jag ska alltid utsättas för sånt här skit haha..ne nu blir det duschen! Hörs sen, puss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: