Gona

Min Onsdags kväll

Kategori: Allmänt

Godmorgon bloggen! Sovit gott? Det har jag gjort!
Igår var jättemysigt, Mirna och Nina gick hem lite tidigare men Shabbu stanna till omkring 2 och det var hiiiimla kul! Vi hann snacka om en massa och jag hann även fixa en outfit till henne som hon ska ha på fredag! Jag börjar bli riktigt grym på det här med och fixa outfits till folk haha! Mirna fråga mig flera gånger igår vad hon ska ha på sig så jag håller på och funderar nu haha..kommer nog på något snart!
Iallafall när Shabbu gick hem kom jag och broshan på att vi bara ätit frukost och hell no att ja ska upp o laga mat så vi stoppa in en pizza i ugnen och käka ihjäl oss, sen glodde vi på TV, tjötade en hel del och skrattade en massa haha, tills min bror undrade varför jag plågade mig själv genom att försöka hålla mig vaken? "Gå o lägg dig istället haha" och då kom jag på att jag faktist FÅR sova hahaha, så jag gick och la mig vid 4-5 tror ja, och så vakna jag för ungefär en halvtimma sidan, syrran ringde och sa att hon sover över här hemma ikväll..vet inte va som händer idag faktist..vi ska ju träffa vår personliga tränare idag men..jag har mer lust för bio! Vi skulle ju träffa våra kära vänner Amir och Moner under veckan men inte gjort det ännu och imon kan vi ju inte och på Lördag ska jag ju fira Alla hjärtans dag med Itman hihi..påtal om Itman, hon hade deckat igår o inte kunnat komma till mig, och så satt vi och messa sen och hade sjukaste samtalsämnet och jag försökte få henne att smita hemifrån och komma till mig och nu när jag tittar på våra mess så bestod det mesta utav "HAHAHAAHAHA HAHAHAAHAH" hahaha fy, alltid lika kul med Itman, ute inne sms msn telefon whatever haha, bäst är min nöt! <3

Jaaaa, nu ska jag käka frukost..crunchy müslis med jordgubbssmak! M.U.M.S!

Hörs senare, puss!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Mirna frågade mig också vad hon skulle ha på sig... hon frågade typ 100000 gånger :)

    2009-02-14 | 11:19:33
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här: