Gona

Min fredagskväll

Kategori: Allmänt

Heej och godmorgon alla små barn hehe..tråkig jag är haha..nej men har ni sovit gott? Det har jag! Nina sov över här igår och vi planera att lägga oss ganska tidigt för och orka med träningen ida o så men aa vi somna väl nångång efter 4 haha så typiskt..det var asskoj iallafall, Mirna och Nina va här och vi chilla, rökte vattenpipa och åt massa gott och tjöööta som fan! Sen kom Petros och Geti hem också och vi skratta o skoja som vanligt, sen runt 12 blev Mirna sömnig (som vanligt haha) så hon gick hem och killarna stack så jag o Nina blev ensamma, aa va gjorde vi..frågan är va vi inte gjorde hahaha..men olyckligtvis tog vi väääldigt få bilder =/
Ja, nina stack iallafall hem för en stund sen för och fixa lite grejer och snart åker jag o Mirna in till stan o möter henne igen, vi ska nämligen träääna ihjäl oss idag har vi bestämt haha, och sen ska jag nog sola, insåg igår hur jäkla vit jag är hahaha ush!
och på jobbet blev jag pajad av min coach också..
Coach: Gona har du solat :S?
Jag: Nej, jag...
Coach: GÖR DET!

HAHAHAA fyy och jag tänkte precis säga "jag är naturligt gyllende brun" HAHAHAHA (skämt ja lovar!)

Yeye whatever nu måste jag packa väskan och så har killarna vaknat så få gå o mobba dom lite nu hehe ;P

KISSSS




 | FRÅGESTUNDEN FORTSÄTTER HELA HELGEN! |

Kommentarer


Kommentera inlägget här: