Gona

Manchester United vs. Inter

Kategori: Allmänt

När jag kom hem alldeles nyss så möttes jag av det här i mitt rum..

hahaha, mina bröder hade tydligen bestämt att ja ska hålla på Man utd ikväll..dom spelar ju mot Inter, Zlatan alltså haha därför har jag haft väldigt svårt för o välja vilka ja ska hålla på, ja menar ja gillar ju inte Inter utan bara Zlatan men Man utd hyser jag lite kärlek för eftersom hela min familj är galna i det..så nu sitter mina bröder och mamma (ja, mamma är helt crazy när det gäller manchester united) och skriker i vardagsrummet så det är bara på med tröjan och ut o heja haha, ush hur ska jag klara det här, jag hatar kollar matcher, så himla långtråkigt:S men eftersom det finns massa gott på bordet (såklart) så ska jag nog klara mig..hörs sen!

Kommentarer

  • Nina säger:

    vilken svikare.. hahaha

    2009-02-24 | 23:39:44
    Bloggadress: http://niinche.blogg.se/
  • Mia säger:

    Klart dina bröder vet vad som är bra hahahaha

    puss



    bilder från igår TACK

    2009-02-24 | 23:53:46
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia
  • Natalia Cederbjern säger:

    Haha sköna bröder du har:)

    2009-02-25 | 14:11:17

Kommentera inlägget här: