Gona

Malmö-fest?

Kategori: Allmänt

Hej snyggingar! Hur mår ni denna vackra dag? Själv mår jag underbart och håller på och fixar mig i skrivandets stund för jag ska på stan med Nina och utnyttja det fina vädret! Det måste vi ju..man kan ju inte sitta o tjöta på att solen ska komma fram o sen när den väl hälsar på så sitter man inne? Icke sa nicke, vi ska ut med solisar och njuta av vädret..
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, för stunden är det planerat att vi ska dra till Malmö men än är det inte säkert..det är ju konsär där, albansk fest då vi firar självständigheten, yeay =) Broshan och dom är redan framme i Malmö nu men jag ska direkt till syrran efter stan och titta om det blir nått, blir det så fixar vi oss och så där sen åker vi med bil ner, fan ska bli assköj! Hoppas vi åker nu bara hihi..Annars får ja titta va flickorna har för sig ikväll!

Ne nu måste jag packa allt ja ska ha med mig and then I'm out!

Vi hörs när vi hörs!


Dijana, Nina, Jag, Itman, Shabbu & Mirna - myyyyycket länge sen hahaha
(Vi hade våra ruller blades/cyckel-dagar då vi rulla runt hela dagen HAHA)

Förresten, är det någon av er som ska till den albanska festen i Malmö ikväll?

Kommentarer

  • Mirna säger:

    oh yes hahah

    2009-02-28 | 14:37:48

Kommentera inlägget här: