Gona

Lördags-kväll!

Kategori: Allmänt

Oh vilken skön kväll det blev tillsammans! Blev dock inget bad, jag o Mirna hade en tävling om vem som kunde duscha snabbast istället, och jag vann (såklart) överlägset! Haha mobbade vi är..sen började jag iallafall laga middagen, blev pasta med köttbullar e uuunderbar sås och philadelphia, min specialitet (och typ det ända jag kan laga) haha..men jag känner mig så stolt när jag står där och har koll på tre plättor på spisen..känner mig..vuxen? ansvarfull o så ni vet hehe..broshan och jag satt och åt tjöta och titta på TV sen fönade jag mitt hår hårt och plattade det, så skönt o slippa göra det imon! Efter det dega jag bara framför TVn..nu hade jag tänkt och utforska min systers garderob lite..kanske hittar man något kul att ta på sig på någon fest nästa vecka! Fan..lånade ut kamera till syrran..har verklgen lust o fixa till mig och klicka till lite kort haha..jaja, efter min lilla fashionshow här så blir det film, ben&jerrys and cookies! Mammut, Låt den rätte komma in och Changeling har jag o välja mellan..hmm vilken ska jag ta?

Juste,glömde nästan. Gick aldrig över till farm tyvärr..när kom ut ur duschen och drog på mig pyjamas blev det ganska sent plus att jag fortfarande skulle laga mat så jag ringde farmor för att hon skulle komma över hit istället men hon låg också i pyjamas så hon palla inte heller haha så vi bestämde att jag sover över där imorgon!

åååååå ja måste säga, ja blir galen! har lagt youtube som min framsida och det första jag alltid knapprar in på "Sök" nu för tiden är "'90's hits", "90's pop", "90's house" osv haha asså sjukt bra låtar! Älskar låtarna då..nu känns allt så likadant..eller känns inte som något speciellt så..men när jag lyssnar på dessa gamla låtar blir jag helt taggad o sugen på att parta!

Nej fan nu drar jag innan jag slänger in mitt tangetbord i väggen..så jävla trög!!

Godnatt gott folk, ha en underbar lördags-natt hehe puss!

Kommentarer

  • Madelen säger:

    vilken sida brukar du ladda ner filmerna och är det gratis

    2009-02-08 | 01:09:17
  • y' säger:

    hehe changeling låter bra och låt den rätta komma in låter också bra ;p

    lägg en kommentar hos mig :)

    trevlig helg nu då!

    2009-02-08 | 03:14:38
    Bloggadress: http://yasmiinaa.blogg.se/
  • Sara säger:

    Hoppas du hade en trevlig kväll =)

    2009-02-08 | 11:51:24
    Bloggadress: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: