Gona

Kvällens outfit

Kategori: Dagens outfit


Mössa - H&M (Schweiz)
Skinnjacka - Zara (London)
Fransväst - Pimkie (Schweiz)
Tjock lång tröja - Zara (Barcelona)
Jeans - Pjeans (Schweiz)
Skor(bytt snören) - H&M (Schweiz)
Väska - Second hand (Schweiz)

Haha ojdå, ingenting jag hade på mig var från Sverige haha! Ja, så är det när man är ute och reser så ofta ;P


Måste fan bara visa detta va HAHAHA fyfan..Taras mamma är då bara för skön..sitter och snackar med Tara nu och så skriver hon detta..


tara säger:

fråga min mamma nyss vem tror du jag kmr gifta mig med

tara säger:

hon ba en kille utan hår från kosovo som säger FAN SHIT hela tiden

Skööööön haha :D

Nu hade jag tänkt titta på Twilight och äta Ben&Jerry's! Sagt det tusen gånger nu men sen är det bara sånna med dålig bildkvalité!! Men äre bra så blir det Twilight annars blir det nog WildChild :D Fan va gött..jag pricka av lite filmer från min Måste-se-filmer-lista hehe :P
Imorgon börjar jag 3 ohhh fyyyy va skönt! Ska sova ihjäl mig! Godnatt gott folk! PUSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Love your style girl

    2009-10-19 | 15:47:38
  • GONA säger:

    SV Anonym: Oh thaanx! That's sweet :)

    2009-10-24 | 13:08:22
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: