Gona

Klant

Kategori: Allmänt

Haha jag är så mobbad..städade runt i hela huset och sen var jag så uttråkad så jag gick in i duschen, fastän jag duschade imorse..ja, alltså när jag har tråkigt och det inte finns någonting och göra så brukar jag hoppa in i duschen och stå där i typ en timme haha..men ja, iallafall jag hade bara tänk duscha kroppen eftersom jag tvättade mitt hår igår, men så tappar ju jag såklart den där, vafan heter det..haha duschmunstycke eller whatever så sprutar det åt alla håll så ja tänkte whata hell..lika bra det för jag älskar vara helt nyduschad och fräsch, älskar den känslan hehe..så nu har jag smörjt in mig i papaya bodybutter, lagt i produkter i mitt hår för skydd mot värme och glans, tatt på en mjukisdress och lagt på mascara..o nu tänkte jag laga lite mat! Lillebror kom också hem för en stund sen så det blir sen lunch för 2..måste vara extra super gullig mot broshan idag eftersom han åker imorgon och sen när jag saknar honom vill ja inte ångra att jag var taskig mot han haha..
Först blir det föna håret...åh orka! haha HATAR att föna håret menmen..talk to you guys later, love!

xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: