Gona

Jag rökte på igår..

Kategori: Allmänt

Oh innan jag hoppar in i duschen HAHAHAHA måste bara berätta vilken sjuk dröm jag hade!!! Ja, ni blev väl inte lurade av rubriken? hehehe..

Jag & Itman var i ICA, utanför, när man betalat you know..och där står vi och fixar och trixar men istället för att göra en joint så stoppa vi in allting i en KAMERA!? Ja ni vet en sån..

..fast ramen utanför linsen där var rund och inte fyrkantig, och där la vi munnen och rökte hahahaha så himla sjukt, påväg ut hör vi en röst (gammal svensk man) som säger "Är det någon som röker gräs härinne!?!?" och vi bara ruusa därifrån och fortsatte röka från kameran medans vi promenera, sedan började mina ögonlock bli tyngre, så fastna mina ögon sådär halvöppna och jag kunde verkligen inte öppna dom, så skriker itman "RÖK RÖK INNAN GLASET SPRICKER" för det började bli lite sprickor på linsen...
HAHAHAA asså fyyfan va sjukt, jag vakna skrattandes..

Kommentarer

  • marigona säger:

    haha okej, aa jag jobbade för typ en månad sen. Jag vet vissa gick hem med tusenlappar och skit haha :) Bra dröm, brukar också ha sånna riktigt konstiga haha :D

    2009-02-01 | 14:47:35
    Bloggadress: http://gonaa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    MARIGONNNN

    PASNA MET MYT KREJT

    2009-02-02 | 23:21:03

Kommentera inlägget här: