Gona

I'm off to work

Kategori: Allmänt

Träning är verkligen underskattat! Fyyfan va skönt det var och träna idag! Även fast jag nästan höll på o somna påvägen dit så körde jag på stenhårt på gymmet! Gav inte upp och inga vilostunder här inte! När jag var klar bar det av hemmåt och nu har jag duschat och ätit så mycket mat att jag mår illa =( icke bra..nu måste jag iallafall ta på mig för o gå iväg till jobbet!
Ikväll blir det plugg också, gaah hatar komma hem strax innan 10 och behöva sätta sig med plugget! Bajs..

Jaja, vi hörs ikväll, puss!

Svarar på era kommentarer när jag kommer hem :D

Kommentarer

  • NATASCHA säger:

    När ska vi gymma babe ? hahaha för i helvete :P

    Tränar du i stan något =) ?

    Tell me when .. så kör vi ngt pass !

    te dua

    2009-02-18 | 20:03:17
    Bloggadress: http://taschas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: