Gona

Goodmorgning!

Kategori: Allmänt

Godmorgon!! Oh vilken härlig morgon =) Jag har precis duschat (oh, så avslappnande med morgonduschar!) smörjt in mig i min nya Valentino lotion, tagit på mig och lagt på mascara..nu tänkte jag laga frukost! Vet inte om det blir stekta ägg med mörkt bröd eller mackor i ugnen..fan vilket dilemma! Jaja, får se va det blir..ett stort glas juice till det iallafall, är så himla sugen på en riktigt stor frukost!

Nu måste jag iväg om jag ska hinna chilla lite också, I hate stress in the morgning!
Ha en underbar dag allihoppa och kom ihåg att vara lite extra glada för oss albaner (vårt land fyller 1 år i!) idag HAHA ;D

Puss snyggingar!

Kommentarer

  • I Love Travel säger:

    Tackar! Kul att höra!

    2009-02-17 | 08:49:28
    Bloggadress: http://ilovetravel.blogg.se/
  • Mia säger:

    Unvik ägg och juicer. Och tung och för fet mat. Du kan ha gallsten för att magkatarr är en vanlig åkomma när man har gallsten. Jag vet älskling allt du inte får det vill du äta... men vi måste ta hand om våra magar hehehehe

    puss

    2009-02-17 | 10:30:47
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia
  • besarta säger:

    yes vårt land fyller 1 år! Kosova,zemra ime<3

    2009-02-17 | 16:21:00

Kommentera inlägget här: