Gona

Går in i mitt lilla skal

Kategori: Allmänt

Jag förstår inte hur folk orkar göra livet surt för andra..hur kan man sova när man vet att man har förstört någon annans dag? Ja, jag kan vara riktigt elak ibland..men bara mot den som förtjänar det! Jag behandlar dig som du behandlar mig!
Men..idag har jag mått skit..riktigt skit, jag tar sällan åt mig av människors hårda ord men när någon som står mig nära krossar mig med ord så faller jag ner till botten..och jag är trött på det. Jag ska stänga av omvärlden, jag ska inte bry mig om någon annan än mig själv..Jag ska bli en egotrippad bitch helt enkelt! För i slutändan spelar det ingen roll vad du gör för en annan människa, ingen uppskattar något nu för tiden har jag märkt. Så jag ger upp, jag ska vara samma gamla Gona men jag ska inte bry mig längre. Jag ska bara fokusera på USA för det känns som det är det ända som betyder något just nu. Jag är så glad att jag har ett mål i livet, att jag vet att det kommer bättre tider, vet inte vad jag skulle ta mig till annars! Jag orkar inte höra allt tjöt om precis allting, jag vill vara ensam, för hur stark och lycklig man än känner sig med sina älskade så älskar jag att vara ensam, jag är nog en ensamvarg - och stortrivs! Som jag tidigare sagt, jag hatar order och när någon bestämmer över mig, jag gillar inte begränsningar..kanske därför jag är en ensamvarg? Jag gillar att ha egen kontroll och få bestämma själv över mitt eget liv. Missförstå mig inte, jag tänker inte skita i min familj och mina vänner..jag älskar dom och dom gör mig lycklig, vad som än händer, men jag ska inte påverkas av allting..jag ska lära mig bli lite kallare och kunna slå av min känsliga sida!

Orkar inte, du har blivit precis som det du fruktade mest..det värsta är att du har ingen aning om det och jag respekterar dig för mycket för att tala om det för dig.

Ha det bra och godnatt, puss

Kommentarer

  • Ludja säger:

    Omg..jag är oxå lite av en ensamvarg. Det känns som om man är den enda som kan förstå sig själv ibland..:/ Klm bukuroshe (K)

    2009-02-18 | 16:25:53
  • GONA säger:

    SV Ludja: Jaa precis! Skönt o höra att det finns fler som känner som jag, tack o klm edhe ti sötis <3

    2009-02-18 | 23:41:41
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: