Gona

Fullt upp..

Kategori: Allmänt

Godmorgon folket!
mmmmmmmm va jag ÄLSKAR lov! Men aa, vem gör inte det liksom?
Idag har jag ganska fullt upp..nu ska jag äta frukost och fixa mig sen måste jag till biblioteket och lämna maaaassa böcker och efter det drar jag till jobbet där jag ska ha en ny utbildning och så köpa biljetter till ikväll. Efter det måste jag gå till banken och sätta i pengar i mitt konto och sedan ruusa hem för och städa här! Vi ska ju ha massa kompisar över ikväll, broshan och jag eftersom vi ska ut och parta ikväll så det blir riktigt kul faktist! Synd bara att jag får ta hand om städningen haha, det ser förjävligt ut här hemma faktist sen mamma åkte..ingen pallar städa, inte för att det skulle falla min bror på tanken att gå upp och städa men ja, ni fattar ;P

Nu bodde jag röra på påkarna innan jag riskerar att bli sen, hatar att stressa!
Ha en dunderbra dag så hörs vi senare babes! KISS


hahaha yes yes vi know vi är sååå barnsliga!


& jag är nog världens sämsta bloggare HAHA sorry att jag inte kommit med svaren ännu..skulle ju fan komma med dom i söndags! Men jag lovar, varje gång jag sätter mig ner för att svara på dom så är det någonting som kommer i vägen! I'll try as soon as I get time I promise (a)

lo-lo-lo-oove <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: