Gona

Fredag den 13:de

Kategori: Allmänt

Hallå hallåååså peeps ;D
Gick inte att blogga igår på natten när jag kom hem så jag skippa det och kommer med ett inlägg nu istället hehe ;P
Vaknade runt 10 idag, icke bra haha..ville sova ut som solen sken igenom rakt i mitt ansikte så jag var tvungen..om det hade vart vår så skulle jag bli jätteglad men nu vet jag ändå att solen bara luras, ja vet att det fortfarande är svinkallt ute tyvärr =(

Jaja, måste snart in till stan iallafall, ska fixa lite grejer sen ska jag nog träna, inte tränat på länge fastän det var meningen att vi skulle "träna ihjäl oss" under lovet..plugga skulle jag också, men hinner fan inte idag..och vem pluggar på alla hjärtans dag? haha bortförklaringar bortförklaringar..yeeeeah whateva nu måste jag iväg och käka frukost iallafall!

Hörs när jag är tillbaks! KISSS


Shit jag börjar bli riktigt dålig med det här o ta kort! Här kommer de fåtal bilder vi tog igår iallafall..Lovar att ta massa kort ikväll! Eller ska försöka iallafall (a)

Nina och Itman

Kommer inte riktigt ihåg va dom försökte göra hahaha

Amir råkade få Itmans vantar i ögat och gnällde om det heeela vägen hem hahaha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: