Gona

Bye bye fashion week

Kategori: Allmänt

Nooooo blev inge jäkla Danmark =( Otur som vi har fanns INGA biljetter kvar, varken tåg buss eller båt, smarta som vi är tänkte vi att äh vi drar dit runt 5-6 och så köper vi biljetter på plats, yeah good luck with that haha. Igår fick vi panik runt 11 på kvällen och bestämde oss för att åka in till Centralstationen då istället och boka biljett, vi hitta ingenstans på internet så vi tänkte att det är lättare att hitta på plats, så vi drog ner till Centralen typ 12 på natten för och leta biljett, svinkallt men va gör man inte för o få åka på fashion week! Meeen icke sa nicke, överallt var det slutsålt för så tidigt på dagen, och modemässan vi hade biljetter till började 10 så senare kunde vi inte åka..Men om jag ska vara helt ärlig känns det inte jättesurt, för vi hade ändå askul igår kväll i lägenheten, pratade minnen av våra galna resor vi haft till Kosovo och Montenegro o så..o man kan ändå inte shoppa på modemässan så vafan skitsamma (försöker få mig själv o må bättre haha) men vi bestämde iallafall att dra till Köpenhamn någon annan gång bara för skojs skull..Och så är det väl snart fashionweek i Stockholm väl? Och då kanske man kan dra dit istället! Jag ääälskar Sthlm =)
Iallafall, Behare och Amire åkte iallafall iväg, dom hade redan förbokade biljetter av deras butik så dom bitcherna åkte haha, men dom lovade att ha tråkigt så det är lungt hehe..

Fast idag hade jag och syrran ändå en syster-dag hehe..när jag gick upp runt 11 så var hon redan vaken och satt där i morgonrock med ansiktsmask och grejer, hon var ovanligt pigg och hade stigit upp 9 och dratt till centralen och köpt biljetter till Helsingborg! Iallafall jag hoppade också in i duschen direkt och drog på med mask och grejer, sen åt vi en mysig liten frukost och fixade oss sedan bar det av mot stan, tröstshoppade lite och tröståt på Mäci haha..efter några timmar vinka jag av syrran sedan mötte jag upp Mirna och Nina för en till liten shoppingrunda (eftersom jag låna ut kameran till syrran så får ni bilder på shoppingen senare) sen satte vi oss på Fröken i någon timma eller två och tjöta och nu är jag hemma! Snart ska tjejerna komma över, vi ska sitta här och mysa med vattenpipa och allt va det är! Fira att det är loooov nu hehe =)
Juste, fick syrran lägenhetsnycklar också, om jag ville över dit med kompisar, gullig hon är! Så under helgen kanske det blir att vi hänger där någon kväll, kuuul =)

JUSTE! Idag är det absolut ingen vanlig dag för idag är det Bekims födelsedaaaaaaaag!! wuhuu :D Världens bästa morbror fyller ju år idag! Messade honom igår efter tolv och fick värsta gulliga sms:et tillbaka "Jag älskar dig mer, flm (=förkortning på Tack på albanska), min favorit e du!" fan va sånt värmer! Blev så glad va =)
Nej men GRATTIS GRATTIS GRATTIS BEKIM! (vet att du läser min blogg flitigt)


Hittar ingen annan bild nu så det får bli en bild jag lagt upp tidigare också haha, bild från när Kosovo blev självständigt! Bekim till höger och storebror Getoar till vänster =)


FRÅGESTUNDEN FORTSÄTTER HELA HELGEN!

Puss

Kommentarer

  • marigona säger:

    haha aa jag med. Är inne varje dag och kollar skolor och sånt där haha :) Ska kolla nästa gång nu har sån mässa, vill gå på sån haha :D Thn är förkortning av trollhättan haha, inte så känd stad men aa.

    Du ska se min mamma live, haha !

    Synd att du inte kunde åka till fashion week :/ :P

    Förresten har du hört, forever 21 kanske kommer till sverige ! :D

    2009-02-06 | 23:05:45
    Bloggadress: http://gonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: