Gona

At Shabbu's

Kategori: Allmänt

Hallå hallå folket!
Blev ingen skola idag, mamma hade "bokat" tid åt mig 10.30..så jag släpade mig själv ändå dit, och får reda på att jag har tid 11.30 o inte 10.30 - götttt mamma haha. Iallafall går därifrån genom hela torget o allting o när jag kommer hem upptäcker jag att jag glömt o ta av mig dom tussarna, ni vet dom blå man tar på sig, ja hade gått runt sådär, med blå tussar på fötterna, ja höll på o dö hahaha så jäääkla pinsamt! att ingen säger till heller haha..ja iallafall sen när jag gick halv 12 så blev jag så förbannad, sjukvården är verkligen bajs! Dom ba typ "aa men ta några panodil så går det över" och så säger hon att JAG själv ska veta mina blodvärden och hur mycket dom har sjunkigt o lalala, blev så arg så jag sa "nej, det är erat jobb, om jag visste sånt själv så skulle jag väl inte behöva komma hit ellerhur!?" åh, jävla kärring, stank svett gjorde hon också..

Men på dåligt humör e jag inte för det! Efter det kom jag hem till Shabbu eftersom min älskling har ont i magen, men det stoppade inte henne för att gå upp och göra frukost (läs: pizza) till oss hehe..så nu sitter jag här med henne och tjötar om allt o inget! Ikväll ska jag nog träffa Natascha, vi ska ha en mysig kväll ihop hehe =)

Nu ska jag vara social med min babe!
Hörs senare, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: