Gona

Alla hjärtans dag..

Kategori: Allmänt

Jag är nog världens segaste människa haha..jag skulle vara heeelt klar klockan 6 ellerhur? Klockan är snart 9 och jag klädde precis på mig efter att ha tatt en dusch..ja, jag blev då absolut inte klar halv 2! Men jag tog mig faktist an mer än va ja skulle! Jag tvättade faktist också spisen och diskbänken fick göras rent extra mycket osv osv haha, nu är jag iallafall helt klar och sitter och väntar på min dejt som ska vara här när som helst, Itman alltså hehe..Nina är också påväg hit, hon ska bli det tredhe hjulet höhö..nej men vi ska nog ut en runda nu med amir och moner..Mirna ska också med, ja rolig och få umgås med alla sina nära o kära på en sån här dag! Minus att min familj inte är hemma då :P

Jaja, nu är det på med mascaran and then I'm out!

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: