Gona

1 skoldag kvar!

Kategori: Allmänt

Godmorgon godmorgon alla snygga människor där ute ;D
Sovit gott? Själv kunde jag fått sova nåååågra timmar till..jag behövde verkligen det faktist, men tyärr, upp och hoppa och till skolan är det för min del..Ska jobba lite ekonomi bara sen är jag fri igen hehe..sen är det Torsdag imorgon, SISTA skoldagen!! Sen är det looooooooov, wuhu :D Fyfan va skönt! Lite tråkigt att det bara är jag och storebror hemma men det är lugnt vi ska nog klara oss haha :P, Ja detta är ju dom flestas dröm, att få vara ensama hemma under ett lov, men vi har en ganska stor lägenhet och är vana vid den är fylld och att det alltid är massa ljud överallt och alla TVn är på och skratt och tjöt och grejer..så nu, ja tråkigt hehe..Men vi ska ändå hitta på en massa grejer på lovet så då hinner man väl antagligen inte va hemma så mycket ändå ;P

Nu ska jag strax iväg till skolan med mina nya coola headphones eller va man nu säger hehe..Broshan och Nina fick in massaaa låtar i den igårkväll så nu e den fullproppad med house, oh va härligt! Jag var så trött på min ipod, hade fan inte bytt låtar på den i ett år, itunes är för komplicerat för mig haha..

Jaja, ha en underbar dag babes! PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: