Gona

You know just the way I like it

Kategori: Shopping

Hello guys!
Idag har det varit en riktigt lååång dag. Började 8 och slutade 4, fyfan va död jag var! Speciellt med tanke på att jag knappt sover något om nätterna längre! Går liksom inte att somna innan klockan 2 typ :S
Råkade somna flera gånger under filosofin, så himla jobbigt..det är sånna stunder man önskar att nästa lektion blir inställd och man har en superman-boyfriend som kommer flygandes och bär upp dig (sådär romantiskt ni vet) och flyger iväg till världens skönaste säng så jag får sova tills det inte längre är kul. Haha okej jag är fortfarande trött även fast jag hade råkat somna när jag kom hem efter skolan i typ 4 timmar..

Finns inte så mycket att säga om dagen eftersom den har varit riktigt TRÅKIG så ni får några bilder på lite av den senaste shoppingen istället! Har blivit en såndär shoppingtönt igen, MÅSTE SLUTA..så jag kan shoppa som en gaaaalning i London istället hihi..


Snygga Replay-jeans från Carlings


Riktigt sköna strech-jeans från Bikbok




Min ääälskade finfina pälsjacka från H&M! Looove it ♥


Min Alexander Wang-kopia från Lindex. zzååå underbar hihi =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: