Gona

Vi ska till London!!

Kategori: Allmänt

Yeaaaaaay, minns ni att jag sa att ja och mina vänner gjort lite roliga grejor som jag inte kunde berätta om? Jo vad vi gjorde var att vi bokade biljetter till London!!!! Jag kunde inte berätta för det var en födelsedagspresent till vår kära Nina som fyllde hela 18 år igår!! GRATTIS SIS! I fredags firade vi det bigtime och det var riktigt riktigt kul. Har inte skrattat sådär mycket på evigheter hahaha fyfan.
Tänkte ladda upp lite bilder i nästa inlägg, både från Itman&Moe's 18årsdag och från Ninas 18årsdag!
Tillbaks till London nu. Nina blev skitglad och trodde inte det var sant, har reaktionen på film också men den får komma upp när jag pallar ladda upp den hehe.
Vi åker 11-23 februari. 13 dagar. Sportlovet. Ska bli så jäääääääkla kul alltså, vår första resa tillsammans!




vi ska skakaaaa london bebes ♥


Här kommer vår låt också, en låt som alltid kommer påminna oss om vår kommande LONDON-resa, you know why girls hahaha..

Kommentarer

  • Shabbu säger:

    Hahaha ååååå va jag längtaaaaaaaaaaar!!! ska bli så jävla kul!! och den låten åååååååååå... ÄLSKAR ER<3

    2009-12-08 | 00:56:59

Kommentera inlägget här: