Gona

Vi ska på Whitney Houston-konsären i Sthlm!

Kategori: Allmänt

När jag ändå är igång med goda nyheter så kom jag på att jag glömt att berätta att vi ska på Whitney Houston-konsären i Stockholm i sommar!!!
Det var min födelsedagspresent till Itman på hennes 18årsdag. Jag vet hur mycket hon tycker om henne och att hon så gärna ville gå för att hon tycker att det är den enda legenden som inte dött ännu haha. Så jag överraskade henne med två biljetter till konsären. Vårt stora problem är bara att det är den 8 juni och våra vänner (Shabbu, Mirna och Sanet) tar studenten 9 juni, alltså nästa dag..så hur/när vi ska ta oss hem får förbli ett dilemma ett tag till..


Baby började gråta haha..vilket INTE händer ofta alltså! Har även hennes reaktion på film haha =)


Love yoooooooou ♥


Fan va kul det ska bli!! Vi har perfekta platser längst fram wihuuu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: