Gona

Världens bästa syskon

Kategori: Allmänt

Jag har världens bästa syskon!! Fick bara en sån här känsla, hjärtat påminner hjärnan typ HAHA hur mycket jag faktist älskar dom. Kunde inte önska mig bättre och mer godhjärtade syskon. Även fast jag kan vara en pain in the ass ibland mot dom så är det dom jag skulle kunna göra precis allt för. Vi har så starkt syskonband, älskar att umgås och pratar om allt med varan, det är verkligen chill. När jag var liten ville jag alltid vara ensambarn för då tänkte jag att jag skulle få mer leksaker till mig själv hahaha, men nu tackar jag gud att vi är 4 galna syskon här hemma. Det är alltid liv här, även fast den yngste är 11 så kan man lätt tro att det är 10 snorungar som bor här.
Jaja, vad jag vill få sagt är att..lr eftersom jag vet att alla läser min blogg så säger jag såhär: Ni kan inte föreställa er hur mycket ni betyder för mig och jag skulle aldrig varit den personen jag är idag utan er. När jag är på mitt speciella humör och blir sådär riktigt kaxig, tänk då på att jag faktist älskar er mest i världen hihi. Vet inte hur jag ska klara mig i USA utan er, tro det eller ej men jag mår faktist skit när jag tänker på att jag ska behöva flytta ifrån er. Vem ska va Qika Bundit då? Hahaha lr iofs, jag kan vara eran qika bundit via skype höhö :p
Om ni inte kommer och hälsa på mig varenda jävla lov, då jävlar ska ni ha stryk hahaha <3
Jag älskar er era geeeeks! puss










































Nyår förra året :)

Kommentarer

  • cicci säger:

    GRATTIS :D

    2009-12-30 | 01:26:31
  • Anonym säger:

    hej :D



    http://egzonashala.blogg.se/2009/december/draft-dec-30-2009.html#comment

    2009-12-30 | 21:11:14
  • Anonym säger:

    Kände du Nancy?

    2009-12-30 | 22:17:24
  • adelina säger:

    Kan du snälla säga din brors namn hahha , han e så snygg!! =) Han har världens finaste ögon!!

    2010-01-01 | 00:44:00
  • GONA säger:

    SV Cicci: Tack så mkt! ♥

    SV Anonym: Ja, det gjorde jag.

    SV Adelina: Haha va söt du är, han heter Getoar och ja, han har faktist fina ögon den jäveln :p

    2010-01-03 | 00:52:15
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • albaa säger:

    Omg jag fattar inte att du ska flytta ifrån oss,,men ja e så lycklig för din skull, du uppfyller din dröm. Jag är så stolt över dig min lillasyster o lilla idman ska åka själva till USA fan va tiden har gått fort, kommer ihåg när ni fortfarande tränade på era danser hahah som era stackars klass fick se typ varje dag.

    Qika bundit hahahahah dog av skratt när ja läste det. jag älskar dig o vi kommer också sakna dig sjukt mycket. Du e ju den sköna man kan prata om allt i familjen. Men nu till de positvia....nu måste vi till USA weeeeheeeee love u pusssssssssssssss

    2010-01-04 | 22:52:47
  • GONA säger:

    SV Albaa: Hahaha jaa fan, ja minns våra jäkla danser vaaarenda dag haha, och när du, samsam o nadja skulle lära oss och vi stod och uppträdde för er i rummet haha..fan, tiden går verkligen fort..fattar inte riktigt själv att vi snart ska draaaa, shit känns sjukt. Men jaa nu måste ni verkligen till usaaa wuhuuu hälsa på oss vaaarenda lediga dagar ni har hihi :D så ska vi dra på en riktig shoppingrunda á la Los Angeles hahah :D love u sissss du är bäst!!! pusss

    2010-01-13 | 17:37:26
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: