Gona

Sleeping in your bed

Kategori: Allmänt

Fan va gött! Har möblerat om mitt rum. Tog tillbaka min älskade sköna hästenssäng igen och slängde in min bäddsoffa i broshans rum. Visst är det kul med soffa i rummet och även fast det blev jääävligt bekvämt som bädd så föredrar jag ändå min gamla hederliga säng. Nystädat och nyputsat rum med nya lakan och en nyduschad Gona som har ledigt imorgon - bättre blir det ju inte höhö..




HAHA kolla in min sexiga sov t-shirt.."The look ain't everything, but it counts!" står det haha..

Nu ska jag kolla på massa TV tills jag somnar. Godnatt! Puss

Kommentarer

  • itman säger:

    tjaaaaaaaaaaa tjaaaaaaaaaaaaaa bloggen!

    Jag är tillbaka igen, jag har ju också ett liv förutom bloggen men men ska iväg och träffa Dessie nu ! i know u love me puuuZzZzzAR



    Hahahahahahahah jag har verligen no life asså

    2009-12-08 | 15:20:58
  • GONA säger:

    HAHAHAHAAHAHHA THAT'S WHY I LOVE U BABY HAHAHA.. & jag saknar dig alkis!!

    2009-12-08 | 16:04:07
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: