Gona

Pictures from LBL

Kategori: Allmänt

Wow va tröttt jag äääär. Vaknade för en stund sen, eller vaknade iofs upp flera gånger innan och typ svara på nått sms sen decka, byta kanal sen decka, dricka vatten sen decka haha. Vaknade helt av att syrran kom in och och ropade "HAHA ALKIS!! DU HAR BLIVIT ALKIS HAHA". Not true, jag drack faktist typ en smirna o en xider igår men ingen tror mig ändå så whatahell haha. Blev senare än jag trodde igår, men det var skoj som faaan, vi dog av skratt som vanligt.
Var inte i säng förräns vid fyra inatt så jag förstår ju varför jag känner mig som ett spöke nu.
Syrran har åkt iväg till Helsingborg och Albulena stack till Bekim så jag sitter här ensam i min morgonrock med hög musik och mår toppen!

Pratade med Moe förut, vi tänkte dra till vår vän ArréBarré i Garbo och chilla o planera lite o så ikväll men får se hur det blir med det för ikväll ska jag iväg på middag. En gammal kompis fyllde 18 för någon vecka sedan så vi ska fira henne =)
Nu måste jag ut i kylan (brrrr..orkar ej) och handla lite i ICA och sen gå förbi Itman en snabbis. När jag kommer hem väntar ett vaaaarmt bad på mig! chilllll e dt

Btw, jag är ju kameralös för tillfället så har typ inga bilder från igår men här får ni några från i fredags som jag koppar direkt från bookface..





























Pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: