Gona

lalalala

Kategori: Allmänt

hihihohohohahaha e inte livet jävligt fett ändå? det tycker jaaaaaag. ensam hemma var inte alls to bad som jag trodde, dt är götttt som fan. Man kan höja musiken nääär som helst på dygnet, man kan ta sig ett bad näär som helst på dygnet, man kan gå omkring i underkläder om man har lust för det, man kan bestämma vad man ska äta näär hur o vaad man vill, man kan sätta på hårfönen 3 på natten om man känner för det utan att mamma kommer in och blir galen hahaha ja dt är ju göttnöttfött....
jag är så peppppp för körkorttettttttt!! ALLA har fått körkort känns dt som, alla våra gamla vänner typ haha..Kul är det ändå, men alltid skönt och få sitta där i framsätet och styra sj u know höhö..
Juste hahahaha..
Vi sitter i bilen i ganska hög fart på snön och jag ser Itmans oroliga ansikte o tar tag i hennes hand..
Gona: Skitsamma, om vi dör så dör vi tillsammans Itman =)
Itman: MEN NEJ, jag vill dö i USA! (jäätteledsen)
hahaahaHAHAHA ja dog lite..
fan va fult när ja läser min text ja låter som en sån fjortis som har damp...hahaahaha men skeeeetsamma ja har faktist no time höhöhhö
imon blir en kuligrulig dag som alla andra dagar hihi, jag känner att jag uttnyttjat lovet väääry gööd hitills, and so I will countinueeeee...

nu ska jag käka en tablett för kylan gav mig huvudvärk and then i will put on a funny movie and laugh for my self, skitkul faktist, finns ingen i närheten som tittar konstigt för att jag skrattar åt ingenting o sååååååå AHHAAHAH omg vet ni hur hyper ja e lr? pussss på er glada själar där ute shalalalalala


jag och min vapendragare HITMAN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: