Gona

Home alone

Kategori: Allmänt

Fan va tomt..Mamma och lillebror åkte iväg för en stund sen. Farmor åkte igår och storebror åkte innan det. Syrran och hennes b-friend bor i den andra lägenheten nu. Jag är ensam hemma. Albulena, Bekims supersöta flickvän gick iväg för o hälsa på Bekim på sjukhuset precis. Det är henne jag kommer bo med dom närmaste 3 veckorna. Bekim kommer ju också kunna bo här hemma så småningom. Det är aschill för hon är verkligen skön. Och så pratar hon stockholmska också and I love it haha. Vi klickar verkligen, pratar alltid i min på varan hehe. Hon är inte som andra albanska tjejer. För ni vet ju vad jag tycker om dom flesta albanska tjejer haha..
Nä men dt gött, känns bara ganska sorgligt..jag brukar vara ganska chill me att mamma reser iväg men ja vettefan vad som flygit i mig den här gången! Jag ångrar att jag inte bokade 1 vecka åtminstone..Kommer inte träffa Getoar på en månad vafan! Och så saknar jag pappa...vafan haha..Nej men jag klarar mig. Känns ba jävligt weird, min första födelsedag och mitt första nyår utan familjen. Mamma la ett fint rött kyvert i mitt rum igår och sa att jag skulle öppna den om 2 veckor (30 dec hihi) så jag är nyfiken som fan nu haha..

Okej nu babblar jag bara, är jättetrött! Tvättade precis av mitt smink och tänkte ta och lägga mig en stund. Vaknde lite fööör tidigt för o dra till skolan idag. Nooot funny. Men nu jävlar ska jag stanna uppe hela nätterna och sova till sent om dagarna!!!!!!!!! wihuuuuu hahaha

BTW. FUCK IN I HELVETE VA KALLT DET ÄR IDAG???? alltså det är inte mänskligt! Mina tårar rann som jagvetintevad av kylan påväg till skolan imorse!!!! Fyfan, nu känner man verkligen av vinternnnnnn. Jävla skit. Pusssshej


Gaaaaammal bild på familjen. Sorry kära family, jag var tvungen hahaha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: