Gona

HEY BABY I'M A ROCKSTAR

Kategori: Allmänt

Tjaaa! Va händer? Själv kom jag precis hem från stan heeelt död. Bar på typ femtioelva kassar o det var VÄLDIGT tungt mina vänner. Har inte shoppat på jävligt länge så idag tog jag igen. Flera tusenlappar fattigare men humöret är ju iallafall på topp så det är gött! Var på stan hela dagen med Albulena och förutom att alla ska trängas och puttas och att jag hade min vita pälsis som är skiiiiitvarm så var det skitskööjigt! Fick med mig massor hem, allt från jacka till hårparfym (godisparfym till håret) till smink och fina underkläder..Jag är nöjd =)
Nu är jag mätt och belåten och ska strax byta om. Sen ska jag väl iväg och titta på fotboll lr nått..Inte för att det intresserar mig ett dugg men vafan ska man liksom annars göra haha!? Plus att mina killkompisar så gärna vill dra med oss på sånt, av någon konstig anledning haha, jag brukar ju alltid störa under heeela matchen genom att prata menmen får se hur det går haha. Blir kanske en fika också, får se..Hörs senare! Pusshej


Bjussar på en random bild..

Kommentarer

  • sanna säger:

    Gona, kan inte du snälla visa upp senaste shoppingen, och dagens ougfit. Gillade alltid när du gjorde det, du får fan börja med det igen! Va ska du ha på dig på nyår tex?

    Tack!! <3

    2009-12-27 | 20:04:13
  • GONA säger:

    SV Sanna: Hej! Va kul att du uppskattade det :D Ja, jag vet, måste fan börja igen haha. Problemet är bara att min kamera har pajat och min systemis är utlånad men så fort den är tillbaks så lägger jag ut shoppingen!

    Jag har faktist INGEN ANING om vad jag ska ha på mig på nyår, o helt ärligt har jag faktist inte ens tänkt på det hehe :P Känner att det är så mkt stress runt vad man ska ha på sig så jag pallar inte, jag vill hellre ha någonting ganska enkelt. Bekvämt & fint du vet, så kan man piffa upp med massa smycken lr så :) Vad ska du själv ha på dig på nyår då? Puss på dig <3

    2009-12-28 | 02:08:22
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Lina säger:

    Vad ska du göra på nyår, va ska dina vänner hitta på? :)

    2009-12-28 | 03:15:41
  • GONA säger:

    SV Lina: Vi vet inte riktigt än faktist. Jag och Itman har iallafall bestämt att vi vill chilla på det. Köpa massa mat o gott och sitta och äta, röka vattenpipa och bara softa du vet, sen efter 12 så drar vi väl på någon av dom 50 festerna man blir bjuden på på nyår haha. Mina vänner hänger väl antagligen med oss lr hamnar redlösa på någon fest nånstans haha :P Vad ska du själv göra då? puss

    2009-12-28 | 11:12:06
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • shab säger:

    haahahahhaha läskigt med itman i spegeln

    2009-12-29 | 17:43:50
  • Gona säger:

    fint namn du har ;)

    2010-01-18 | 17:22:57
    Bloggadress: http://supaafly.devote.se

Kommentera inlägget här: