Gona

Hejåhååå

Kategori: Allmänt

strååååålande humöööööör! ja känner mig helt hyper hahahaah kan inte sluta skratta hahaha fan va roliga människor det finns..påriktigt alltså, ja kan va hur deppig som helst mina vänner får mig alltid på bra humör! Fan va gött ändå...Hahaha äääär så jäkla partysugen! Har lyssnat på riktigt gamla RnB dans låtar sen ja kom hem för en stund sen och ja har bigtime lust att gå ut o skaka stannnnn! snaaaaaart är det våååår hihihi då kan man gå runt i fina kläder igen =)) HAHA fyfan vilket flummigt inlägg alltså.............blööö men flummig, that's me.

åååååååå nu kom en gammal klassikerrrrrrrrrrrrrr...alltså fan va glad ja är att jag återupplivat RnB-freaket i mig!! Hur kunde jag glömma hur chill dt äääär..Fast såklart, bättre än house blir det ALDRIG men dt är fortfarande sjukt braaa..JAg är en sån där person som kan lyssna på allt möjligt när dt kmr till musik..jag är väldigt lyhörd vettni! hahahaha nej nu får dt fan ta o räcka. skaa fördriva tiden på något annat sätt, blir nog en sömnlös natt med tanke på att ja råka decka i några timmar för mycket tidigare idag men äh skitsamma livet är för kort för att sova bort hahahaha pusssssss


älska o prata i telefon med komiker HAHA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: