Gona

Gästbloggar

Kategori: Allmänt

Tjatja!
Shabbu här. Sitter hemma hos Gona och väntar på att hon blir klar för idag ska vi äta på vår älskade city kebab. Ska avslöja något om Gona. Hon är ingen person som kommer i tid. Aldrig! Vi skulle ses idag efter min första och enda lektion och luncha. Men vad händer? Jag ringer henne efter lektionen och får höra ett "ååå hallå". SUPERnyvaken! Haha, men lite utskällning tog hon sig upp ur sängen och fick mig att åka till henne.
 Nu sitter jag här och väntar på att damen ska bli klar, vilket jag hoppas hon blir snart då min mage kurrar ihjäl.

Så.. nu är helgen här och det innebär vanligtvis sömn. Men inte den här helgen, inte för min del iaf. Misstänker att detsamma gäller för Gona. Men hon behöver ingen sömn, hon är ju en uggla i människoform haha. Man kan ringa henne vilken tid som helst på dygnet och hon är vaken haha.


En sen sommardag i stan

Nu har jag inte så mycket mer att skriva.
BLOGGTORKA haha!
Ska gå och stressa fröken så hon blir klar! Min mage står inte ut mer haha, undrar hur hon klarar sig.
Puss på er söta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: