Gona

Kategori: Allmänt

Hemska saker händer. På ett ögonblick kan man förlora livet. I skrivandets stund dör folk i världen.
Uppskatta livet. Ta hand om dina nära och kära. Såra inte någon med avsikt. Njut av livet. Fånga dagen. Var trogen. Var en god människa. Skratta. Lev livet så att när du blir gammal och tänker tillbaks så är du nöjd..nöjd och stolt. Ångra ingenting, livet är för kort för det!

Idag fick vi reda på att mammas kusins man avlidit i en bilolycka. Han dog direkt. Jag var så chockad, man glömmer att sånt kan hända vem som helst. Vi är väldigt nära med mammas kusiner så det kändes inte verkligt. Två söner, 15 och 16 år, hur klarar man sig igenom någonting sånt? Man måste nog vara jävligt stark som person.
Även fast jag inte direkt kände honom så bra (jag har inte träffat honom sen jag var liten eftersom han alltid har jobbat mycket under sommrarna när jag åkt ner till Kosovo) så kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Man sätter sig i hans familjs sits. Bara av tanken får man en äcklig känsla i hela kroppen.
Det är när sånt här sker som man får sig en tankeställare. Ta vara på livet och på dom som står dig nära!
R.I.P ♥

Kommentarer

  • CITYCATS, Natascha säger:

    helt rätt..man vet aldrig vad man har förens det är helt borta.:(



    beklagar babe<3

    2009-12-15 | 09:58:25
    Bloggadress: http://citycats.blogg.se/
  • Mia säger:

    R.I.P Beklagar sorgen.

    2009-12-15 | 11:27:02
  • GONA säger:

    SV: Tack så mycket tjejer <3

    2009-12-25 | 00:20:48
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: