Gona

En sån där lista ni vet..

Kategori: Allmänt

Nämn något som gjorde dig glad igår: Ett gulligt sms som jag fick :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov så skönt så
Vad gjorde du för 15 min sedan: Värmde upp ett bad som jag strax ska hoppa in i
Det sista du sa högt: "Jag hinner inte"
Det senaste någon sa till dig: "Okej sömntuta"
Vad har du druckit idag: Juice
Vad var det senaste du åt: Kladdkaka (igår)
Vad var det senaste du köpte: Säkert mat..minns fan inte när jag shoppa sist haha
Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkbrunt trä
Vad är det för väder hos dig nu: Äckligt slask
Godaste glassmaken: Choklad ofcourse
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Attraktion. Inte kärlek, kärlek är djupare än så
Sover du tungt: Ja!
Drömmer du mardrömmar: Typ 1 gång om året kanske, om ens det..
Trivs du med ditt jobb: Om jag hade ett så skulle jag väl säkert trivas.. 
Favoritklädsel: converse med tights och tunnika till vardags och klänning med skyhöga klackar till party
Favoritlåt just nu: Hmm..så många! Men en som ofta går i repeat är Ke$ha - Tik Tok (vår London-låt)
Vad ser du om du tittar till höger: Min obäddade säng..
Vad gör dig glad just nu: Att jag har en helt underbar familj som stöttar mig genom allt. Att jag har en bästa vän som jag älskar som min egen syster. Att jag har mina underbara vänner som alltid får mig på bra humör. Att jag är kär i kärleken. Att jag älskar livet. Att jag känner mig lycklig. Att det är så mycket roligt och spännande som väntar mig år 2010! Att jag snart flyttar till L.A och att jag fyller 18 om 4 dagar :)
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Glad på livet
Favoritgodis: Choklad!
Kläder just nu: Nattlinne och morgonrock
Sommarplaner: Blir väl en del resor och en flytt hihi
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Nej men har faktist spelat fiol! Jag var grym haha..
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska FO' SURE
Vad är viktigast för dig: Att min familj och mina vänner ska må bra och vara lyckliga. Och såklart att jag själv ska må bra och vara lycklig hehe :p
Är du kittlig: Nää typ inte, lr så har jag lurat mig själv..minns inte, kom o kittla så får vi se HAHA
Snarkar du: Nej, eller jag har aldrig hört klagomål iallafall..
Stjärntecken: STENbock höhö
Äckligaste insekten: Hatar dom alla! Men spindlar måste ändå va äckligast..
Längtar du mest efter just nu: USA!


Gammal töntig bild..bara så haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: