Gona

28 december

Kategori: Allmänt

Godmorgoooon! Idag är jag uppe tiiiidigt! Framsteg? Yes haha. Nä men jag skulle nog legat o sovit väldigt djupt just nu om det inte vorre för att Moe ringde och väckte mig med ett superroligt samtal!! Haha kan dock inte berätta än..Får berätta efter kl 2 HAHA..Grym är han iallafall! Efter att ha skrattat konstant i luren i typ en halvtimme så försökte jag sova igen men icke sa nicke, var heelt pigg så jag gick upp och fick lite saker gjort istället.
Och idag är ingen vanlig daaag, för idag fyller mamma number two år! Itmans mami alltså. Även fast hon hatar o fylla år och att påminna henne om att hon fyller år (haha skitsöt) så säger jag GRAAAAAATTIS! Till skillnad från Itmans fattiga grattande där hon säger "du börjar bli gammal" hahaha så säger jag istället Du blir bara snyggare och snyggare med åren! Och det är så sant, hon är verkligen otroligt vacker och det känns som hon aldrig åldras! Lucky her, hoppas du inte ärver hennes gener Itman hahahaha <3

Juuuste ja! Gissa vem som fyller år i överimon???? Yeaaaaah, ÄNTLIGEN! Senare kan man ju inte fylla år typ men nu är äntligen dagen kommen. Jag har tjötat om min 18årsdag så jävla mkt och nu när det börjar närma sig har jag typ inte nämnt det alls..Bättre så, känns som dagarna går snabbare då haha. Iallafall, 18 år blir jag då och FYFAN va gött det känns! Den här våren kommer bli riktigt fet asså, fan va kul vi ska ha!
Imon drar jag till med en big hemmafest där jag ska firas så det ska bli himla skoj! Men det innebär att jag måste stoooooorstäda idag..åh orka haha..Jaja är ju ganska pigg så det får väl gå!
Nu ska jag äta bullar och saft (muuums) sen ska jag måla naglarna och dra iväg till stan! Pussshej


vill va sådär bruuuun igen..vafan haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: