Gona

Hello you

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Wuhuuu jag är lycklig! Väcktes av en otrolig bra nyhet imorse sà idag är en bra dag!
Ikväll kommer syrran ocksà, som jag saknat henne!! Har inte träffat henne pà ungefär 1 och en halv mànad och det känns som en evighet..verkar som hon kommer fà besöka mig väääldigt ofta när jag flyttar till USA hehe, hur ska jag annars klara mig?

Btw. november mànad, kom hit? Nej, jag är inte ett stort fan av vintern men jag längtar bara sà otroligt tills Twilight movie number 2 kommer ut (ja, jag vet att den inte heter sà haha) har kommit till txp lite mer av mitten i boken och den är otroligt bra (bok nr2 menar jag nu alltsà). Om ni inte läst den börja läääääääs. Jag tyckte ocksà det lät jättefànigt först "öh, vadà vampyrer??" men..man màste uppleva det för och förstà hehe ;)

Iallafall..igàr spenderades dagen med vàr kära kusin Victor som kom över. Han kan inte albanska och jag kan inte franska. Engelska är inget alternativ dà det ända han i pincip kan säga är "I'm the best" och "Fuck you" hahaha..Han är 13 snart in pà 14 och jag fattar inte varför fransmännen & schweizarna(stavning??) är sà envisa med att inte lära ut engelska i skolan i tidig àlder..Varje gàng jag kommer till Genève sà bestämmer jag mig för att börja lära mig franska när jag kommer hem men aldrig blir det av. Hur har folk tid att lära sig ett helt nytt spràk utanför skolan, träningen, jobbet, läxorna och allt annat som tar upp en tonàrings vardag..Kanske ska lära mig franska pà min fritid när jag gàtt ut skolan..Kanske under mitt sabbatsàr? Fast dà vill jag lära mig italienska ocksà..haha äsch varför babblar jag? jag vet mycket väl att jag är för lat för sànt..MEN jag kan faktist lite franska nu..vet hur man säger hej pà olika sätt, vad jag heter, hur jag màr, fràga nàgon annan vad den heter hur den màr, katt (hona och hane), hund (hona och hane), gris, och massa fula ord som rövhàl och sànt hahaha (min kusin är fortfarande pà bajs&kiss-àldern tydligen)

oh gosh, jag som tänkte komma med en kort uppdate..
jaja, jag har iallafall precis kommit ut fràn en härlig morgondusch, ska slänga pà mig lite kläder, käka frukost och den dra iväg till stan för o spana lite..kanske tar pà mig lite smink idag ocksà, för och bryta mönster u know haha..har inte sminkat mig pà ungefär 1 mànad..blivit sà van och gà utan smink nu och det màste väl bara vara väldigt bra för min hud hehe..inte för att jag brukar sminka mig sà mycket annars..mascara, rouge (behövs dock inte pà sommarn dà jag alltid lyckas bli helt röd om kinderna av solen haha) och concealer..och eyeliner om jag vill piffa upp det hela lite haha..

..ja behöver shopping - fort! fatta att jag sitter här o babblar pà sà mycket va hahaha pussssss love u guys! och älskar era underbara kommentarer, ni är bäst!


I brist pà bilder sà fàr ni en bild fràn nyàr..Mina syskon och jag :)

Kommentarer

  • Mia säger:

    Söt som socker Gona:)

    2009-08-03 | 18:13:45
  • GONA säger:

    SV Mia: Oh tack, va du är snäll! puss pà dig Mia

    2009-08-03 | 22:22:56
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: