Gona

Wonderful day

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Tjeeeeeeeenare peeps, läget? Här är det helt wonderful =))
Idag skulle det vara mulet men I don't know vi làg och stekte pà stranden hela dagen ju? Haha msn's väderprognos suger verkligen!! Det var sà himla skönt pà stranden idag, det var sà varmt att det knappt gick och sola sà jag och lillebror körde jage i vattnet i flera timmar haha kände mig som ett barn, slog i bàde knät och armbàgarna när jag skulle springa ifràn honom upp pà bryggan men det var sà roligt sà det var värt det hehe..

Idag var det ocksà sàn flygplans-show typ alltsà smà flygplan gör massa grejer i luften hela dagen typ, kom nya hela tiden..först var det coolt och man tog kort när man làg där men sen blev man bara irriterad pà ljudet haha..

Imorgon blir det säkert stranden igen, fast sen màste jag köpa lite vykort och skicka hem till Sverige! En toning till hàret ska jag ocksà köpa, mitt hàr har blivit sà ljust pà topparna sà syrran ska klippa mig lite och tona det sà det blir fräschare :)

Här kommer lite bilder fràn förrigàr, igàr och idag..

förrigàr (kom inte pà förrens när vi typ skulle hem att jag hade kameran med mig haha)









gàr inte att vända pà den, ni fàr helt enkelt vrida huvudet haha..


igàr..









gud, ni ser själva - my hair is having a breakdown hahaha..

idag..

















Kolla förövrigt pà I taket lyser stjärnorna igàr, grät som ett barn haha sà himla sorglig..Nu blir det iallafall en skräckis!
Godnatt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: