Gona

lalalala

Kategori: Allmänt

mmmmmmmmmmmmumma, åt precis underbar albansk mat! Har höjt volymen till Guettas senaste låtar och jag mår underbart! Älskar när mamma inte bryr sig om hur hög volymen är haha..och när jag frågar varför vi inte flyttar in till stan så får jag alltid en menande blick och en kommentar som "vi skulle bli utslängda redan nästa dag, vi e alldeles för högljudda för att bo i stan" och att jag måste medge att det är sant. Det är skönt att kunna duscha 3 på natten utan att bry sig om vad grannarna ska säga (även fast dom under oss gick i samma klass som syrran och när dom nyligen sågs på ett party så bad han "snääälla kan ni sluta duscha mitt i natten hahaha" mamma skämdes ihjäl och jag dog av skratt haha)
Jaaaaaaja iallafall. Idag var ännu en såndär underbar dag..Fastän jag stötte på konstigaste snubben på bussen.
Var typ tre sittplatser och han o hans kompis gick på (invandrare runt 20 årsålder)
Han: Får man sitta här eller?
Jag: aa..*tittar bort*
Han: Får man tända en cigg då?
Jag: *ger honom du-stör-mig-ser-du-inte-att-jag-lyssnar-på-musik-blicken*
Han: Haha där blev du rädd va!
Gona: Jag har ingenting att vara rädd för..*försöker ignonera*
Han: Då är vi två om det..
..tystnad..
snubben tappar sin mobil femtioelva gånger och pallar knappt avsluta sina meningar..
Hans kompis till honom: Mannen du viskar vafan ja hör ingenting, o du slumrar till hela tiden också!
Han: aa ja e sjuk mannen.
..vänder sig mot mig..
Han: ja e sjuk hehe..
Jag: Du är inte sjuk, du är hög.
Han: WHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH DET BRA ATT DU VET HAHAHAHAAHA

och så gick jag av bussen..haha kunde inte sluta skratta åt hur hög han faktst var, helt jävla sjukt att hela världen verkar ha börjat röka på!? Cräääzy world höhö..

Iallafall..imorgon börjar skolan..noooo I don't like!
Helgen blir iallafall sköjig..är bjuden på typ tre olika fester men får se hur det blir, vad det än blir så antar jag att det blir kul :)
Och..jag har lust o köpa nya boots, men jag pallar ej leta. Vet ni vad? Jag har tröttnat på att shoppa!! hahaha mirakel..men näe, känns inte lika lockande och dra in till stan själv och köpa massa grejer jag aldrig använder längre..Framsteg framsteg. Det är faktist jävligt passande eftersom jag ändå satt ett shoppingförbud på mig själv!

Det här inlägget känns helt fucked up krånligt, men just nu känns min hjärna krånglig så det är sånt som händer!
Snart kommer ett inlägg med bilder från veckan..även på mina nya snygga converse från mitt älskade USA hoho.

Kommentarer är alltid gulliga, ni vet att jag uppskattar dom men ibland är det så himla jobbigt och svara på alla, speciellt när dom är många på en o samma gång haha men dt kommer dt kommer. Ha tålamod mina vänner!

Nu ska jag kolla om jag kan hitta någonting snyggt i garderoben till imorgon, första skoldagen u know, man ska ju "vara lite fin" fastän jag anser att jag är fin varje dag? hahahaah nej just kidding.
Imon ska jag även träffa Nina & Itman efter skolan. Uppdatera varan om senaste nytt..typ haha. Roligar vi är. Love us.
och love u 2 för den delen, blää va flummig jag känner mig..lyckades förresten få min H&M skinnjacka såld. Fick den i present av syrran men använde den inte en ända gång, dels för att jag redan har en i äkta skinn som är så mycket snyggare och även för att hela sverges befolkning verkar äga en sån? jaja 500 kr rikare blir man väl då iallafall. Gött, pengar gillar vi.

lo-lo-lo-loooooove

Kommentarer


Kommentera inlägget här: