Gona

:)

Kategori: Allmänt

Hello guys! Försökte faktist uppdatera igår natt men min dator ville inte sammarbeta! Den började plötsligt starta om femtioelva gånger :S

Iallafall, igår var en underbar dag. Visst var det härligt alla göteborgare?
Dagen började ju med att jag drog mig till Nina, där fick jag se all shopping, höra allt nytt som hänt och så blev det´lite gossip. Sen åkte vi in till stan och mötte upp Itman & Mirna, gick på några ärenden sen satte vi oss på en filt på fake-gräset vid operan u know, så himla mysigt..satt och lyssnade på musik och mådde allmänt bra. Sen joinade även Shabbu, som man saknat henne! Blev himla många uppdateringar där med hehe.
Sen blev det plötsligt bråk en bit båt och vi blev helt fascinerade och upprörda över att vi inte filmat. Men när "gängen" var på två helt olika håll så märkte vi att nått håll på att braka ut igen så självklart är kameran uppe haha vi höll på och dö av skratt sen när polisen kom och killarna som slagit sönder the emos/punkarna/whatever hade stuckit. Vi tänkte "Shit tänk vi sitter typ 20 meter från polisen och vi har värsta beviset här" haha men man vet aldrig vad som hände innan dess. Det kanske var rätt åt dom? Visst våld löser ingenting men ibland krävs det faktist en och en annan box för att sätta folk på plats!
Jaja videon och bilder o allt sånt får ni i slutet av veckan, eftersom jag ej orkar lägga in alla bilder o sånt så tänkte jag göra en vecko-resumé eller något i slutet av veckan haha..

Igår natt, runt typ 2-3? Blev jag raaastlös och hungrig medans jag väntade på något roligt så webbisen fick bli min tidsfördrift ;)





Jag köpte Twilight-bok nummer 3 direkt när jag kom hem! Får vänta yttligare några veckor till fyran..bajs.




Idag ska jag äta sushi (för första gången) med Natascha & Nowna, ska bli ruuligt!
Snyggingarna har förövrigt startat en blogg tillsammans, I like.

Nu blir det duschen! Love

PS. Tack för alla söta kommentarer, jag svarar jag när hinner, don't be mad at me hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: