Gona

Sunday

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Hej babes! Läget? Här är det bara bra, känner mig helt död bara..legat pà stranden hela dagen och nu är jag sààà trött och sà sömnig även fast jag precis tog en làng tupplur. Mitt hàr vill inte självtorka sà jag ska strax upp o föna det, sen ska syrran klippa mig. Mitt hàr har blivit riktigt slitet pà topparna sà det behövs verkligen! Köpte en toning för nàgra dagar sen, hade tänkt och tona det sà att allt blir en o samma färg (halva mitt hàr bestàr av utväxt) men pà topparna har det blivit nästan blont och igàr vad det sà fint (alltid fint dagen innan man ska klippa/färga sig!!) sà jag àngra mig. Det fàr bli kvar ett tag till..Packa gjorde jag imorse sà det känns skönt. Blev en resväska full med kläder och en stor väska bara med skor och min lilla trumma som ja köpte i Montenegro haha.
När jag kommer hem imorgon fàr ni ett inlägg med dom senaste bilderna för jag pallar ej nu fan haha.

Igàr:





Det blev ändrade planer, efter att ha förfestat lite hemma sà tog vi med oss nàgra drickor för att dricka pà vägen (det var en làààng bit att gà o vi var sena) men när vi började vandra iväg fick jag hàll (min kondis suuuuger) sà vi satte oss pà en typ..ungdoms-park eller nàtt och satt där och drack och skämtade, vi körde maltetiska öl-leken som i början var lätt som en plätt men blev bara plàgsammare o plàgsammare, härlig storasyster vi har som super sina smàsyskon fulla hahahaha. Medans vi satt där och det bara var 2 timmar kvar av festen bestämde vi oss för att skita i det, ingen pallade riktigt ta sig ända dit för sà kort tid. Men vi hade riktigt kul ändà :)

Imorgon är jag alltsà tillbaks i Sverige. Ska förbi Lettland ocksà, det ska bli..intressant.
Innan jag àker iväg imorgon kl 2 màste jag hinna springa iväg och köpa schweizisk choklad till Mia! Fàr ej glömma fàr ej glömma..hehe
Jag är pà Landvetter lite efter kl 19 och när jag kommer hem till efterlängtade Hjällbo sà ska jag självklart genast träffa mina älsklingar Itman & Mirna, guuuud va mycket vi har att snacka om!! Längtar tills imon :) Fast jag vet att jag kommer àngra mig redan om nàgra dagar att ja längta tillbaks till Sverige, det är ju sààà tràkigt med dàligt väder :(
Men enligt väderprognosen sà ska det vara sol i Götet hela nästa vecka sà det ska bli sà himla roligt hihi..
Nu blir det hàret sen ska jag umgàs med pappa sà mycket som möjligt..om jag inte uppdaterar mer sà hörs vi i Sverige!
Godnatt! LOVE

PS. Svarar pà kommentarerna när jag hinner!

Kommentarer

  • Mia säger:

    asså mobbad... skriv inte att du ska köpa choklad till mig... mirna kommer o vilja ha den o så får jag inget :( ingen choklad ingen pizza... u do the math unga dam haha skoja bara... pizza så fort jag återhämtat mig rån min resa... jag har 12dagar kvar här wooohooou

    puss

    2009-08-17 | 16:22:02
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här: