Gona

Monday

Kategori: Allmänt

Hallåj!
Mår ni braaaa? Det gör jag, fast är så jääkla trött!
Vädret gör ju inte en piggare direkt..Fast det var ändå en hyfsat bra dag, andra människor kan ju påverka ens dag på såå många olika sätt haha, idag var det happiness..Iallafall, påvägen hem fruktade jag mitt rum, men när jag kom var det inte så farligt, alla mina kläder låg på min säng - men dom var vikta! Haha så skönt, jag HATAR att vika kläder..Fast, mamma lyckades paja min garderob så nu ligger allting bara där haha, hon ska fixa den imorgon så nu får jag väl hitta någon plats där mina stackars kläder får ligga ett tag till..

Nu har jag iallafall skickat iväg lillebror och mamsen för o köpa chips o dip till mig haha..Jag ska börja träna for real (efter 3 månaders uppehåll) imorgon så jag har rätt o chilla på det ikväll hehe..
Och så tror jag att jag har hittat min körskola wihu! Ansökan om körkortstillstånden ska skickas iväg så då är det bara att vänta tillbaks ett godkännande :D
På Onsdag ska jag och Mirna dit iallafall och så ska jag prata o kolla om det känns bra, vilket det förhoppningsvis gör och då är det bara att köra på! Ska bli så himla kul ja lääängtar.

Nu ska jag tillbaks till mitt eget rum och fortsätta dricka litervis med kallt vatten och titta på TV.
Hörs senare!






Alltid en oseriös bild med också haha, ett måste :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: