Gona

Studentmössor!?

Kategori: Allmänt

Gissa vaaaaad!?!?
På torsdag har vi prövning av studentmössor!!! Åh LYCKA. Ja, känns rätt tidigt faktist..190 skoldagar för att vara exakt men ändå, så jävla gött! Jag lääängtar redan och är typ överlycklig nu haha.


woho, go SP3A!

Kan ju bero på att jag insåg hur mycket jag faktist ogillar min skola och att jag så snabbt som möjligt vill dra därifrån men aa. Inte min klass, den älskar jag. Alla är så jävla chill. Men så finns det andra idioter som är så respektlösa och omogna att man bara har lust att slå till dom! Alla får väl förfan ha sina egna åsikter! Åh hatar människor som försöker trycka ner andra, kan aldrig hålla tyst o se det ske, det skulle äta upp mig inuti.
Kommer ihåg att min mellanstadie-lärare alltid sa att jag bodde bli advokat för att jag är så himla bestämd och alltid våga säga vad jag tycker, men jag tycker bara att det är så man ska vara. Det är en egenskap alla bodde ha. Vem är du att du ska få säga vad du tycker men inte jag? Hell no, jag säger alltid vad jag tycker, även fast jag vet att jag kan råka illa ut ibland!

Aja..no more about that, happy face happy face..snart är jag klar med skolan hoho :D

Jag är såååå jäkla trött idag va! Kom hem för en stund sen och upptäckte att jag var ensam hemma så tänkte laga ihop någonting gott, ta ett bad och sedan bara CHILLA! Ingen skola imorgon heller så jag ska bara slappa slappa slappa!
Förutom prövning av studentmössor ska vi även börja jobba på vårt projektarbete nu på torsdag, ska bli otroligt intressant!
Fredag blir det paddling, även fast jag älskar sånna spännade grejer så är det ganska tvek om jag dyker upp. Beror ganska mycket på vädret. Pallar verkligen inte paddla i värsta stormvädret/ösregnet haha.

Nej nu blire mat! Love


hääär ska det shoppas haha :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: