Gona

Onsdag

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Oh va livet är dunderbra!
sorry för kass uppdate - orkade inte fan haha.
Igàr stektes det pà stranden hela dagen, àterigen var det alldeles för varmt för o ligga och sola sà det blev massa bad och roligheter. Vid midnatt gick vi ut till parken med en filt och vattenpipa och làg och pratade om allt mellan himmel o jord (bigsis, bigbroe and I) det var roligt. När jag kom hem satt jag framför msn och skrattade ihjäl mig àt mina konversationer med min sjuke vän Leonel. Och liseberg är inplanerat när jag kommer hem, oh vad jag älskar liseberg!

Sen var jag uppe till ungefär fem och kunde inte sova, när jag väl gjorde det hade jag uuunderbara drömmar :)
Nu är det 5 dagar kvar tills jag kommer hem, jag màste erkänna att jag längtar..
Nej men nu màste jag snart iväg till stranden, jag har vaknat alldeles för sent och alla ligger redan där ute!
Verkar som att min syster tagit med sig kameran, sà inga bilder den här gàngen heller - sorry!

Nu väntar en stooor frukost med underbara franska baguetter!!
Ha en härlig dag och ta hand om er!

Btw. Kollade precis väderprognosen för Göteborg & solen är framme när jag kommer wihuuuu



Men det är msn's väderprognos so you never know men man kan alltid hàlla tummarna :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kom hemmmmmmmmm jag saknar dig

    2009-08-12 | 23:33:40
  • GONA säger:

    SV Anonym: haha va söt, jag saknar dig säkert ocksà haha, vem är det? :p

    2009-08-13 | 01:49:33
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • TAAAARAAAAA säger:

    DE JAAAAAAG HAHAHAH

    2009-08-14 | 14:52:55
  • GONA säger:

    SV: Vafan tara var du tvungen? Jag som trodde jag hade en hemlig beundrare..hahahaha kidding, saknar dig med sis! snart ses viiii loveee =)

    2009-08-14 | 21:42:17
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: