Gona

Ommöblering

Kategori: Allmänt

Hejhej!
Hoppas allting är bra med er! I'm fine. Återigen somna jag med dundrande huvudvärk igår, what's up with that? Jag som hade en alkoholfri kväll igår också..Jaja, det var iallafall riktigt kul igår, vi skrattade tills vi inte kunde andas!
Men bilder får ni nog inte se förrens senare för det är kaos hemma hos mig just nu. Mamma och jag ska byta rum så allt är en enda stooor röra här hemma. Var uppe vid 10 idag av någon konstig anledning, pigg var jag också haha så jag har massor med energi för och möblera, städa och sånna grejor idag!
Iallafall, ville bara säga att jag lever och att uppdateringen inte kommer vara den bästa idag men ikväll ska jag försöka lägga in bilderna :)
Ha en skön söndag mina vänner! Love

Kommentarer

  • linda säger:

    svar: Ja dem är ju inte äkta skinn, haha, monki är billigt! :). Ja dem är så snygga att ja ska behålla dem, men jag ska hitta på något som gör att dem blir lite mer annorlunda än alla andras. vad ska du köpa för höst boots? :). Den var helt okej, har ni fått mycket läxor nu? kramar

    2009-08-30 | 20:29:21
    Bloggadress: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: