Gona

My week

Kategori: Allmänt

Monday(17augusti):
Jag kom hem. Träffade mina pinglor, dock inte alla. Itman sov över och vi var uppe till typ 6.
No pictures.

Tuesday:
Stan med Mirna & Itman. Sedan en flera timmar lång fika som även Tara & Gime joinade på.


Wednesday:
Funny day. No pictures.

Thursday:
Nina var hemma igen! Jag var på plats hos henne. Tjöt i flera timmar sen ut i solen med resten av flickorna. Fick även åskåda ett stort slagsmål haha, det var kul...och läskigt.



Friday:
Mötte upp Natascha & Nowna. Sushi-time. Efter det en lång promenad och sedan en långlång fika.
Natascha och jag kom hem till mig, sedan åter till stan för och käka med Nina. Bilder har ni redan fått men här får ni yttligare en bild som fanns på min kamera. Jag är så dålig på att ta kort när någon annan också har en kamera haha.


Saturday:
Bra dag. Mycket bra dag! Dock bara två foton hehe..


Sunday:
Yttligare en sån där bra dag. No pictures.

Monday(today):

senare..

Hahahahaha jag dör

Snygga vi äääär....not höhö


Snipp snapp slut, då var sagan sluuuuut.

Kommentarer

  • Nina säger:

    Ohhh jag gillar

    2009-08-25 | 14:09:40
    Bloggadress: http://niinche.blogg.se/
  • itman säger:

    hahaha jag älskar oss lite föööööööör mycket :D

    2009-08-26 | 23:20:03
  • GONA säger:

    SV Itman: Hahaha klart du gör! Vi är ju bäst förfaaan höhöhöh :D

    2009-08-27 | 22:37:07
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: