Gona

I'm back bitches

Kategori: Allmänt

Hello u! Missed me? I know you did höhö..Nu är alltså lilla Gona back in Sweden och visst har jag tur som har solen framme här? uuunderbart :)
Har inte uppdaterat för att jag har haft fullt upp med att ha roligt helt enkelt. När jag kom hem var mina älsklingsvänner genast här och OM vi hade mycket att prata om..När vi lämnat Mirna & Emina så satt Itman jag uppe till 6 hos mig, skvallrade och åt choklad, fyfan vad jag hade saknat mina vänner! Igår blev det en runda på stan med Mirna och Itman, senare kom även Tara & Gime och vi satt o fika i över 3 timmar haha frös häcken av oss när vi skulle hem, jag skulle leka smart så vi lämnade hem Gime till hennes nya hem i Kärra men jag lyckades bli jätteillmående på den jävla stora bussen så det var inte så lyckat haha. Men det var kul som fan, var ute exakt heela dagen igår typ, ja kan ju säga att mina fötter inte så mådde bra vid slutet av dagen.

Den här veckan blir riktigt rolig. Under helgen blir det liseberg med bl.a vår galne vän Leonel haha och imorgon kommer efterlängtade Ninaaaa hem och på fredag ska jag på date med Natascha, hon ska tvinga i mig sushi..undrar hur det kommer gå haha (aldrig testat innan).
Imorgon blir det även 26 grader enligt rykten, jaaaa sol & bad! Synd att Götet är så dålig med badställen. Näset var ju en klassiker när man var fjortis men nu känns det bara..typ vet inte, aldrig riktigt gillat det stället för VARENDA gång jag vart där har det hänt mig något! Lyckats få min plånbok snodd, lyckats bli inputtad i vattnet så jag hamnat snett och inte kunnat andas, lyckats hälla ut nån äcklig jävla vinäger-alkohol i hela min väska och lyckats ta sönder min mobil. Finns säkert mer tragedier som hänt mig där som jag inte kommer på nu haha, sorligt ställe.

Fan va piggggg jag känner mig, även fast jag satt uppe på msn till typ 4 igår haha, himla roligt, kunde inte slita mig bort från datorn haha. Nej men neej nu har jag inte tid och sitta framför datorn, solen skiner ju här ute :D
Love!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: