Gona

Idag har jag tagit massa bilder!

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Oh vilken fantastisk dag! Vi var i Geneve-Plage heeela dagen làng, lämnade inte stället förräns vid 8.
Vi àkte inte dit med bàt, vi pallade ej sà vi àkte bil istället hehe..Och pàvägen hem hoppade jag pà pappas vespa och àkte hela vägen hem, sà jäävla skönt, solnedgàng var det ocksà, himla fint. Hade glömt hur skönt det är att bli skjutsad (av nàgon man litar pà) pà vespa/motorcyckel/cross/whatever hehe..

Btw. Jag har blivit bruuunare (tror jag) hihi, men jag solade ändà inte sà mycket idag, bara när jag läste bok. Hatar att inte se resultat direkt när jag solar sà jag badar hellre :p När jag var liten blev jag värsta svartingen första dan, vettefan vad som hänt.


Här satt jag och syrran och stekte..(dom rosa stolarna hehe)







Här spelade massa pojkar beach-vollyboll

Badminton-plan, fotbolls-plan, basket-plan..





dyyykning









Here u can see the beach to the right and the pool to the left







Massage bassängen var sààà skön!

Träffade även pà min kusin Victor som var där pà sin dyknings-kurs :)

Mumsade i mig detta till lunch, sà himla gott!

Sen blev det självklart även Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie, muuuuumma.







Bye byee

Dagens minus: Jag tappade bort mina älskade solisar :( Blev sà jävla sur. Visst, det var bara H&M-glasses men ni vet när man har ett par favoriter som man fastnar för, som man bara hitta en av och som man använt heela sommaren? Sànna var dom..Fan! Fàr ta och kolla in H&m en snabbis imorgon innan vi drar till Genève-plage igen.

Juste, filmen som inte funkade igàr, nu hitta vi den pà nätet! Sà den ska vi strax kolla pà, om jag inte somnar innan dess dà, är heeelt död och mina ögon sviiiiider!
Yeye goodnight now! Love yaaah ;)

Kommentarer

  • JONNA säger:

    sv:hehe härligt. jo samma här mår toppen och njuter fullt ut =)

    2009-08-14 | 01:29:03
    Bloggadress: http://joonnaak.blogg.se/
  • NATASCHA säger:

    MEN APA !

    lite mer bilder på dig tack hahaha !



    SES SNART JAJAJAJAJAJA :D



    TE DUA !! <3

    2009-08-14 | 12:36:56
    Bloggadress: http://nataschalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här: