Gona

Happy!

Kategori: Allmänt

Nina ringde precis och meddela att hon är hemmaaaaaaa wihuu..Nu blir det duschen och frukost sen ska jag genast iväg dit..Skickade iväg ett mess till Itman också, som började messa mig runt 4 på natten igår för att HON var sömnlös, hon tänkte inte på att HON väckte mig och när JAG sedan blev sömnlös så somna HON hahaha sjuke fan. Jag skulle iallafall höra av mig när jag vaknat men det verkar som hon sover i sin djupaste sömn just nu tyvärr..Får bombadera hennes tel lite så ska jag nog se till o väcka henne höhö ;D
Idag ska bli en riktigt rolig dag, dessutom skiner solen så mer underbart kan det inte bli! Kan ju iallafall garantera en massa skratt hahahaha gud är helt hyper och glad. Vill inte att skolan ska börja och all glädje ska försvinnaaaaa. I don't like school, I know it's important but whata fuck it's boring! Nej nu ska jag inte tänka på skolan mer utan ska njuta så mycket jag kan av mitt sista sommarlov!

Hoppas ni också har en lika härlig dag som jag ska ha!

Kommentarer

  • En hemlig beundrare säger:

    väntar ju fortfarande på min date

    2009-08-20 | 14:03:40
  • Anonym säger:

    Skönt att avra hemma? kramar

    2009-08-20 | 14:43:48
    Bloggadress: http://lindoosa.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV En hemlig beundrare: Haha jasså du det gör du! Kanske dax att avslöja din hemliga identitet då? haha :p

    2009-08-20 | 23:24:04
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: