Gona

Friday

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Hej babes! Haft en bra dag? Jag har haft en underbar dag, som vanligt hehe. Var pà Geneve-plage igen heeela dagen làng, fast idag blev det med bàten, det var sköjigt! Har fàtt mera färg nu, imorgon ska jag steeeka sönder mig förfan haha, idag làg jag även i massage-bassängen i typ en timme, det var sà jäkla skönt!
När vi kom hem fick jag min favorit-mat till middag och nu sitter jag här i pyjamas och ska strax byta om till shorts o linne för vi ska till parken, dricka öl (smirnis för min del) och röka vattenpipa, trevligt trevligt. Bilder fàr ni när jag kommer hem, blir inte sà sent:)

Igàr tittade jag pà äckligaste skräckisen! Sà hemsk var den, och sà somna syrran mitt i filmen ocksà sà jag fick titta ensam, och självklart kunde/ville jag inte somna efter den sà jag satte pà Dumpa honom, hann dock bara se halva typ, men den var sà himla bra haha "If he doesn't call you - He DOESN'T WANT to call you!" Haha.
Nej nu tjötar syrran! Hörs snart, love!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: